MERCEDES-BENZ
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
SPRINTER 5-t
▼Рік▼
511 CDI
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Рульова рейка / насос ГУР, MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t, 511 CDI
- MERCEDES-BENZ
- SPRINTER 5-t
- 2.1 511 CDI
- Рульове управління
- Рульова рейка / насос ГУР
Тип запчастини
рульове управління, ГУР
рейка
насос гідропідсилювача
рульовий механізм
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 208
Фільтри
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Обмеження виробника:
LUK, ZF
Тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Дотримуватися технічних характеристик.
Кількість входів/виходів:
2
Відстань між кріпильними отворами:
104 мм
Діаметр з’єднання впускної труби:
16 мм
Відстань від перехідника до насоса:
39 мм
Діаметр точок кріплення:
8 мм
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування.
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
M16x1.5
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
Thyssen Krupp
Найбільша довжина:
1500 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Обмеження виробника:
LUK, ZF
Тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для ліво-/правостороннього рульового керування
для ліво-/правостороннього рульового керування
Шківи:
без шківа ременя
З перехідником
Без розширювального бачка
Відстань між кріпильними отворами:
105 мм
Форма перехідника:
трикутн.
Кількість кріпильних отворів на перехіднику:
3
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Насос гідропідсилювача Sprinter 2.2-2.7CDI 00-06
Тиск:
115 бар
Розмір нарізі:
3xM8
Шківи:
без шківа ременя
Ø фланця:
30 мм
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Шківи:
без шківа ременя
З баком
Новий компонент.
Для виробника механізму рульового керування:
LUK/ZF
Форма перехідника:
трикутн.
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
НАСОС ПІДСИЛЮВАЧА РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
Тиск:
120 бар
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Тип клапана:
Запобіжний клапан
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
НАСОС ПІДСИЛЮВАЧА КЕРМОВОГО УПРАВЛІННЯ
Тиск:
120 бар
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього рульового керування
для правостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Насос ГУ
Тиск:
120 бар
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Змінна частина.
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Насос гидроусилителя Sprinter 2.2-2.7CDI 00-06
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Тип клапана:
Запобіжний клапан
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Номер компонента:
BSG 60-355-001
Тип насоса:
Лопатевий насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Насос гідропідсилювача OM646 Sprinter 06--Vito 639 03-
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Номер компонента:
BSG 60-355-017
Тип насоса:
Лопатевий насос
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Для виробника механізму рульового керування:
TRW