MERCEDES-BENZ
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
E-CLASS
▼Рік▼
E 50 AMG
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Рульова рейка / насос ГУР, MERCEDES-BENZ E-CLASS, E 50 AMG
- MERCEDES-BENZ
- E-CLASS
- 5.0 E 50 AMG
- Рульове управління
- Рульова рейка / насос ГУР
Тип запчастини
рульове управління, ГУР
рейка
кермове управління
рульовий механізм
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 212
Фільтри
Підвіска, кермове управління
Підвіска, кермове управління
Втулка стабілізатора гумова
Сторона монтажу:
Передня вісь з обох боків
Товщина:
32 мм
Вага:
0.05 кг
Матеріал:
Гума/метал
Внутрішній діаметр:
10 мм
Зовнішній діаметр:
46 мм
Спосіб зберігання:
Гумово-металевий підшипник
Гумово-металевий підшипник
Підвіска, кермове управління
Підвіска, кермове управління
Сторона монтажу:
Передня вісь з обох боків
Матеріал:
Гума/метал
Спосіб зберігання:
Гумово-металевий підшипник
Гумово-металевий підшипник
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
115 бар
Робочий тиск:
115 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
143 бар
Робочий тиск:
143 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Тип насоса:
Тандемний насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
115 бар
Робочий тиск:
115 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Змінна частина.
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
143 бар
Робочий тиск:
143 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Змінна частина.
Тип насоса:
Тандемний насос
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
без голівки поперечної рульової тяги
без голівки поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
для ТЗ з механізмом рульового керування Servotronic
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
без голівки поперечної рульової тяги
без голівки поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Найбільша довжина:
1155 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Підвіска, кермове управління
Підвіска, кермове управління
Сторона монтажу:
Передня вісь з обох боків
Товщина:
32 мм
Вага:
0.05 кг
Матеріал:
Гума/метал
Внутрішній діаметр:
10 мм
Зовнішній діаметр:
46 мм
Спосіб зберігання:
Гумово-металевий підшипник
Гумово-металевий підшипник
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
ZF
Довжина:
1150 мм
Найбільша довжина:
1151 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
ZF
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Кількість ребер:
6
Ø шківів:
129 мм
Шківи:
зі шківом ременя
Змінна частина.
Кількість канавок:
6
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Обмеження виробника:
ZF
Режим роботи:
гідравлічн.
З баком
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
Cannel?
Довжина:
1150 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
JDH AUTOMOTIVE
Відстань між кріпильними отворами:
325 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x150
Висота вхідного штока:
63 мм
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
F16x150
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F14x150
Кількість обертів керма:
3
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
Cannel?
Довжина:
1150 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
JDH AUTOMOTIVE
Відстань між кріпильними отворами:
325 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x150
Висота вхідного штока:
67 мм
Кількість зубців вхідного штока:
56
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
F16x150
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F14x150
Кількість обертів керма:
3
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Режим роботи:
гідравлічн.
З баком
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
JDH AUTOMOTIVE
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Режим роботи:
гідравлічн.
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
JDH AUTOMOTIVE