RENAULT
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
KOLEOS I
▼Рік▼
dCi
▼dCi SUV, 2008-т.ч., Дизель
2.0L (M9R 855, M9R 856, M9R 865, M9R 866, M9R 862), 110Кв/150Лс, Передній
2.0L (M9R 855, M9R 856, M9R 865, M9R 866, M9R 862), 110Кв/150Лс, Передній
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Рульова рейка / насос ГУР, RENAULT KOLEOS I, dCi
- RENAULT
- KOLEOS I
- 2.0 dCi
- Рульове управління
- Рульова рейка / насос ГУР
Тип запчастини
рейка
рульове управління
рульовий механізм
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 66
Фільтри
Гідрофільтри, рульове управління
Гідрофільтри, рульове управління
Гiдрофiльтр 10mm
Сторона монтажу:
від рульового механізму до розширювального бачка
від рульового механізму до розширювального бачка
Діаметр:
10 мм
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Виконання фільтра:
Магістральний фільтр
NEW MOBILITY PARTS
Специфікація:
Magnetfilter
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Рульова рейка DN008. 48001JD900. 48001JD90B
Розмір нарізі:
M14x1.5
Хід:
154 мм
Найбільша довжина:
1102 мм
Режим роботи:
ручне керування, електричн.
ручне керування, електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Змінна частина.
Висота вхідного штока:
140 мм
Діаметр вхідного штока:
16,5 мм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Вага брутто:
6,845 кг
Вага нетто:
5845 г
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина:
1110 мм
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Змінна частина.
Гальмівна система:
TRW
Виконання з’єднання вхідного штока:
зубчаст. мм
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Версія:
AS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
NISSAN, RENAULT
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Версія:
GS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
NISSAN, RENAULT
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для ліво-/правостороннього рульового керування
для ліво-/правостороннього рульового керування
Версія:
GS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
NISSAN, RENAULT
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина:
1105 мм
Режим роботи:
електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Для виробника рульового механізму:
NSK
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x1.50
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
M?plat
Довжина:
1150 мм
Режим роботи:
з електричним керуванням
Відстань між кріпильними отворами:
320 мм
Для виробника механізму рульового керування:
NSK
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x150
Висота вхідного штока:
160 мм
Кількість обертів керма:
3
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
M?plat
Довжина:
1105 мм
Режим роботи:
з електричним керуванням
Матеріал:
Алюміній
Відстань між кріпильними отворами:
315 мм
Для виробника механізму рульового керування:
NSK
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x150
Висота вхідного штока:
160 мм
Кількість обертів керма:
3
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина:
1110 мм
Режим роботи:
механічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Змінна частина.
Гальмівна система:
TRW
Виконання з’єднання вхідного штока:
зубчаст. мм
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина1/Довжина2:
stroke= 155 мм
Найбільша довжина:
1105 мм
Режим роботи:
електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Ліво-/правосторонній рух:
для правостороннього руху
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Відстань між кріпильними отворами:
317 мм
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x1.5
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішньою нарізі
Діаметр вхідного штока:
16,5 мм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм
Кількість обертів керма:
3,5
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина1/Довжина2:
stroke= 155 мм
Найбільша довжина:
1105 мм
Режим роботи:
електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Ліво-/правосторонній рух:
для правостороннього руху
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Відстань між кріпильними отворами:
317 мм
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x1.5
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішньою нарізі
Діаметр вхідного штока:
16,5 мм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм
Кількість обертів керма:
3,5
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина1/Довжина2:
stroke= 155 мм
Найбільша довжина:
1105 мм
Режим роботи:
електричн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Ліво-/правосторонній рух:
для правостороннього руху
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Відстань між кріпильними отворами:
317 мм
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x1.5
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішньою нарізі
Діаметр вхідного штока:
16,5 мм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм
Кількість обертів керма:
3,5
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Довжина:
1102 мм
Найбільша довжина:
1102 мм
Режим роботи:
ручне керування
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Для виробника механізму рульового керування:
NSK
Для виробника рульового механізму:
NSK
Висота вхідного штока:
153 мм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм
Вага нетто:
5,6 кг