MERCEDES-BENZ
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
SPRINTER 3-t
▼Рік▼
213 CDI
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Впускний колектор, випускний газопровід, MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t, 213 CDI
- MERCEDES-BENZ
- SPRINTER 3-t
- 2.2 213 CDI
- Двигун
- Система подачі повітря
- Впускний колектор, випускний газопровід
Двигун
Система подачі повітря
- Повітряний фільтр, корпус
- Дроссельная заслінка, датчик
- Сполучні елементи, дроти
- Газо-розподіл. заслінка
- Регулювання, управління
- Система нагнітання повітря
- Впускний колектор, випускний газопровід
-
корпус впускного колектора
підведення повітря
важеля підвіски колеса
впускний колектор
заслінка входять газів (впускний р)
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 77
Фільтри
Модуль впускний труби
Модуль впускний труби
Вага:
2.029 кг
Тип палива:
Дизельне паливо
З ущільненням
Регулятор:
без регулятора з виконавчим приводом
без регулятора з виконавчим приводом
Ширина паковання:
24,8 см
Висота паковання:
14,9 см
Матеріал корпуса:
Поліамід 6,6
Матеріал ущільнення:
NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
Патрубок, впускний колектор
Патрубок, впускний колектор
Тип палива:
Дизельне паливо
З ущільненням
Матеріал корпуса:
Поліамід 6,6
Впускная труба, підведення повітря
Впускная труба, підведення повітря
Впускний колектор MB вир-во Pierburg
Технічний інформаційний номер:
PI 1961
Модуль впускний труби
Модуль впускний труби
Колектор впускний
З ущільненням
Регулятор:
без регулятора з виконавчим приводом
без регулятора з виконавчим приводом