MERCEDES-BENZ
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
SPRINTER 3,5-t
▼Рік▼
316 NGT
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Мотор склоочисника, MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t, 316 NGT
- MERCEDES-BENZ
- SPRINTER 3,5-t
- 1.8 316 NGT
- Очищення вікон, фар
- Мотор склоочисника
Тип запчастини
мотор склоочисника
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 58
Фільтри
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Механiзм склоочисника MB Sprinter-VW Crafter 06-
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Без електродвигуна
Original AIC Quality
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника MB Sprinter-VW Crafter 06-
Напруга:
12 В
Сторона монтажу:
спереду
Кількість роз’ємів:
4
Original AIC Quality
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Напруга:
12 В
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Кількість виводів:
4
Одиниця вимірювання:
Штука
Новий компонент.
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Напруга:
12 В
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього рульового керування
для правостороннього рульового керування
Кількість виводів:
4
Одиниця вимірювання:
Штука
Новий компонент.
Ремонтний комплект кабелю, мотор склоочисника
Ремонтний комплект кабелю, мотор склоочисника
Для номера артикула:
405483
Довжина кабелю:
175 мм
Кількість виводів:
4
Діапазон температури від:
-25 °C
Діапазон температури до:
140 °C
Матеріал ізоляції проводів:
Силікон
Поперечний переріз кабелю від:
1,5 мм²
Поперечний переріз кабелю до:
2,5 мм²
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Сторона монтажу:
спереду
Для номера артикула:
670600A2
Версія:
EQUIVALENT
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Напруга:
12 В
Сторона монтажу:
спереду
Для номера артикула:
69962A2
Версія:
EQUIVALENT
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Напруга:
0 В
Сторона монтажу:
спереду
Довжина:
250 мм
Ширина:
50 мм
Висота:
70 мм
Вага:
1020 г
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Сторона монтажу:
Лобове скло ТЗ
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Без електродвигуна
Двигун склоочисника
Двигун склоочисника
Напруга:
12 В
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Версія:
AS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
MERCEDES-BENZ, VW
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Версія:
AS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
MERCEDES-BENZ, VW
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Сторона монтажу:
спереду
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Версія:
GS
Новий компонент.
Для виробника маховика:
MERCEDES-BENZ, VW
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Система тяг і важелів приводу склоочисника
Сторона монтажу:
спереду
Товщина:
60 мм
Довжина:
80 мм
Ширина:
675 мм
Вага:
1.110 кг
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування