AUDI
▼Легкові
Вантажні
Мотоцикли
ACURA
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHERY
CHEVROLET
CHRYSLER
CITROËN
DACIA
DAEWOO
DAF
FIAT
FORD
GEELY
HONDA
HUMMER
HYUNDAI
ISUZU
IVECO
JAGUAR
JEEP
KIA
LANCIA
LAND ROVER
LEXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
RENAULT TRUCKS
ROLLS-ROYCE
ROVER
SAAB
SEAT
SKODA
SMART
SSANGYONG
SUBARU
SUZUKI
TESLA
TOYOTA
VAUXHALL
VOLVO
VW
ZAZ
ALPINA
ASTON MARTIN
BAW
BENTLEY
BUGATTI
BUICK
BYD
CADILLAC
CHANGAN
CHANGFENG
DAIHATSU
DODGE
FAW
FERRARI
GAZ
GMC
GREAT WALL
HAFEI
LADA
LDV
LIFAN
MASERATI
MG
PONTIAC
TATA
A4 Avant
▼Рік▼
TDI
▼
Мій гараж
Додати в гараж
Мій гараж
Empty
Рульова рейка / насос ГУР, AUDI A4 Avant, TDI
- AUDI
- A4 Avant
- 2.5 TDI
- Рульове управління
- Рульова рейка / насос ГУР
Тип запчастини
рульове управління, ГУР
рейка
рульовий механізм
Виробник
Сортувати за:
Найменшою ціною
▼
Найменшою ціною
Терміну доставки
Наявності
Рейтингу
Товарів: 175
Фільтри
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Кермова рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Обладнання ТЗ:
для ТЗ без механізму рульового керування Servotronic
для ТЗ без механізму рульового керування Servotronic
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Зубчаста рейка, рульовий механізм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ без механізму рульового керування Servotronic
для ТЗ без механізму рульового керування Servotronic
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
120 бар
Робочий тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Ø окружності центрів отворів:
50 мм
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Тип насоса:
Лопатевий насос
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Змінна частина.
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
з поперечною рульовою тягою, без голівок поперечної рульової тяги
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
KOYO, ZF
Довжина:
1025 мм
Найбільша довжина:
1023 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Для виробника рульового механізму:
SMI
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
ZF
Довжина:
1025 мм
Найбільша довжина:
1025 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Змінна частина.
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Для виробника рульового механізму:
ZF
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Обмеження виробника:
KOYO
Довжина:
1070 мм
Найбільша довжина:
1070 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Тиск:
120 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Шківи:
без шківа ременя
Змінна частина.
Ø впускного отвору:
16 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Форма перехідника:
трикутн.
Розмір нарізі на виході:
M16X150
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Обмеження виробника:
ZF
Тиск:
127 бар
Режим роботи:
гідравлічн.
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
M?plat
Довжина:
1030 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
JDH AUTOMOTIVE
Без з’єднувальної тяги
Відстань між отворами 2:
110 мм
Відстань між кріпильними отворами:
510 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF / SMI / KOYO
Висота вхідного штока:
33 мм
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
F14x150
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F16x150
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
M?plat
Довжина:
1025 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
JDH AUTOMOTIVE
Відстань між отворами 2:
110 мм
Відстань між кріпильними отворами:
510 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF
Розмір нарізі осьового шарніра:
F14x150
Висота вхідного штока:
33 мм
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
F16x150
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F14x150
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Профіль маточини:
M?plat
Довжина:
1030 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
JDH AUTOMOTIVE
Без з’єднувальної тяги
Відстань між отворами 2:
110 мм
Відстань між кріпильними отворами:
510 мм
Для виробника механізму рульового керування:
ZF / SMI / KOYO
Висота вхідного штока:
33 мм
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
F14x150
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F16x150
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Гідравлічний насос, рульове управління, ГУР
Висота:
98 мм
Тиск:
127 бар
Найбільша довжина:
98 мм
Режим роботи:
гідравлічн.
Напрямок обертання:
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
JDH AUTOMOTIVE
Для виробника механізму рульового керування:
ZF / KAYABA
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
?16mm
Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії:
F16x150
Рульовий механізм, рейка
Рульовий механізм, рейка
Режим роботи:
гідравлічн.
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівостороннього рульового керування
для лівостороннього рульового керування
Обладнання ТЗ:
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
для ТЗ з підсилювачем рульового механізму
Без амортизатора рульового керування
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
з поперечною рульовою тягою
Тип рульового механізму:
Рейковий рульовий механізм
Рейковий рульовий механізм
Виконання з’єднання вхідного штока:
чотиригран. мм